Prima pagină > Viata de zi cu zi > Blog despre viata, lifestile, pasiuni si FEMEI

Blog despre viata, lifestile, pasiuni si FEMEI

Bine ati venit pe blogul Miss Boobs!

Nu voi incepe cu prezentarea mea, pentru ca este mai putin importanta, ci voi incepe cu prezentarea acestui blog. In primul rand m-am decis sa scriu pe un blog dupa o discutie pe care am avut-o cu colegele mele de servici, toate avand bloguri de ceva vreme, cu exceptia mea. Bloggingul este in trend, asa cum iti cumperi o pereche de pantofi sau o geanta noua care sa se asorteze hainelor de sezon, tot asa se pare ca este la moda si scrisul de articole, comentatul pe diverse teme sau impartasirea informatiilor catre prieteni. SAU NU?

Nu am deschis acest blog pentru a fi in trend cu lumea, ci pentru a fi intr-un fel exact pe dos: nonconformista, carcotasa, aroganta. Citesc de ceva vreme articolele din blogosfera romaneasca si sunt amuzata de multe subiecte aparent serioase. Le voi comenta pe indelete pe viitor.

Am observat in plus ca manelismul, prostul gust si superficialitatea a infectat nu doat televizorul, ci si mediul online. Poate la prima vedere, titlul „Miss Boobs” va duce cu gandul la o alta blonda cu silicoane si un neuron in cap, insa aceasta descriere nu are nimic in comun cu mine…si nici cu blogul.

Miss Boobs este doar o porecla amuzanta primita de la un amic, porecla care mi-a placut si care dezvolta imaginatia barbatilor instantaneu.

Este prematur sa ma judecati, insa orice comentariu este binevenit, iar abonarea prin RSS Feed la articolele mele nu poate decat sa ma incante si sa ma incurajeze sa scriu si mai mult pentru voi!

  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

