Prima pagină > Prostia umana > Ce patesti daca copiezi articolele pe blog

Ce patesti daca copiezi articolele pe blog

Citesc peste 100 de bloguri prin FeedDemon si astazi mi-a atras atentia un articol ce aparea de doua ori in lista mea. Initial am crezut ca s-a tampit programul sau ca este o eroare de parsing XML. Asa ca am intrat pe blogul resprectiv si am observat ca postul respectiv era duplicat.

Feed Demon

Asadar, draga Ciprian, ce s-a intamplat mai exact? Ai dat copy/paste, ai publicat articolul si ai uitat acest detaliu? Dupa 2 ore ai mai dat o data copy/paste si ai publicat din nou acelasi articol? Tu nu verifici cum arata pagina dupa publicare?

Sa nu imi spui ca ai scris din cap ambele articole ca nu te cred. Si stii ce mi se pare si mai ciudat? Ca articolul mai recent are deja comentarii, dar nimeni nu a observat pana acum si copia acestuia.

  1. 14 Ianuarie 2010 la 23:49

    Hai sa facem altfel: îţi dau un premiu special dacă îmi spui de unde am luat articolul cu copy paste :).

    Un an relaxant.

    • 15 Ianuarie 2010 la 00:06

      Dintr-un fisier word de pe calculatorul tau presupun.

  2. Rob
    20 Ianuarie 2010 la 21:12

    Hehe. Nu fi si tu asa dura… 🙂

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

