Prima pagină > Prostia umana > Cizme de guma – noua moda

Cizme de guma – noua moda

Imi spunea un prieten din capitala in urma cu aproape o luna de zile ca a aparut o noua moda printre pitipoance: cizmele de guma.  Nu va ganditi la cine stie ce articole de incaltaminte, este vorba de cele mai banale cizme, identice (la exterior cel putin) cu cizmele de guma din piata pe care le cumparam pentru la tara, sa avem cu ce ne incalta cand muncim prin gradina.

cizme guma

Astazi mi s-a confirmat stirea. Se pare ca moda asta ia amploare si se raspandeste in toata tara. Am fost azi la film la Mall, iar inainte de a intra, m-am asezat la coada la floricele. Admiram coafura extravaganta a unei tipe (desi nu imi placea acel stil de coafura, ei chiar ii statea bine) si imi trecea prin cap sa incerc si eu asa ceva. Insa inevitabil privirea imi coboara in pamant si … ce sa vezi? Minunatie de cizmulite lucioase, cu o nuanta de albastru navy, identice cu cele din imagine.

A observat sa ma uitam la ea si a zambit. Pe mine ma pufnea rasul: Pelerina de ploaie nu ti-au dat? intreb eu, asa cu jumatate de gura. Ea s-a uitat contrariata la mine, apoi s-a facut ca ploua. Neuronul din cap a inceput sa urle tras semnalul de alarma, tipa a realizat ce am vrut sa spun si a pufnit-o rasul. Eu abia ma abtineam.

Data viitoare sper sa am si aparatul foto la mine. Nu de alta, dar inca mai am apucaturi de cand eram mica si vreau si eu o poza cu maimuta.

Tweet this article! :: BlogRO :: FTW :: Ghidoo :: Preferate :: Proddit :: VoxRO

  1. 19 Ianuarie 2010 la 20:28

    Am vazut in Bruxelles in luna septembrie.. erau cizme de cauciuc de toate culorile in marile magazine. Nu-mi venea sa cred, cizmele pe care le folosesc la tara sunt la moda:))

  2. 3 Februarie 2010 la 00:55

    cica provoca si reumatism, asta pe langa asasinarea stilului 🙂

  3. Andrei
    11 Aprilie 2010 la 23:58

    Oare cand vor evolua romanii,astfel incat sa-si vada de vietile lor.Mereu trebuie sa fie despre colegi,vecini,lume straina,ce pantofi poarta,ce pantaloni,ce sot/sotie au si lista poate continua.Vrem o tara in care sa traiasca in mod occidental,dar nu facem nimic individual.Tara se duce rapa,si noua ne pasa ce incaltari are vecina de cinema.

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

