Prima pagină > Viata de zi cu zi > Avatar – yet another article on the same topic…OR NOT?

Avatar – yet another article on the same topic…OR NOT?

Dupa aproape o luna de zile in care blogosfera romaneasca a fost invadata de o multime de articole de ridicat in slavi Avatarul, iata ca vine si randul meu sa spun ceva. Nu am facut-o pana acum pentru ca nu vreau sa ma alatur gloatei de bloggeri stupizi care din lipsa de inspiratie au reinventat leapsa. Stiti voi la ce ma refer.

Filmul Avatar, pe care l-am vazut chiar din primul week-end de la lansare este un film caruia mai mult de nota 8 nu ii pot da. Imi pare rau dar Lord of the Rings mi se pare mult peste. Si imi si argumentez afirmatiile.

In primul rand un mare minus pentru filmul Avatar il reprezinta praful aruncat in ochi numit 3D. Numai 3D nu a fost filmul, si cei care au mai vazut filme si animatii in aceasta tehnologie pot confirma. Un semi-3D este mai potrivit pentru a descrie exact ce ti se ofera atunci cand decizi sa cumperi biletul la cinema.

In al doilea rand, povestea este atat de banala incat chiar de la inceput am intuit finalul filmului. Nu de alta, dar stiam deja povestea, doar ambalajul era diferit. Nu ma credeti?

Avatar

Si un filmulet:

Tweet this article! :: BlogRO :: FTW :: Ghidoo :: Preferate :: Proddit :: VoxRO

Categorii:Viata de zi cu zi Etichete:,
  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

