Prima pagină > Prostia umana > McDonald’s stie mai bine decat tine ce vrei

McDonald’s stie mai bine decat tine ce vrei

Astia de la McDonald’s ar trebui sa-si schimbe numele in McMamaOmida’s. Sau Capitanul Sugestie.

Nu poti sa te duci linistit, sa spui CE VREI si sa iti dea CE VREI. Nu, vine aiuritul ala care a terminat liceul la seral si iti face sugestii fine de lucruri pe care ai vrea sa le mananci dar esti prea idiot sa le gandesti cu capul tau.

Vreti si cartofi ?
Doriti si salata?
Desert?
Bautura mare?

Daca vroiam bautura mare CEREAM BAUTURA MARE, idiot ce esti. Acum, stiu ca nu e vina ta ca spui prostii de genul asta, ca asa te-au indoctrinat sefii sa spui, aia de au supt marketing direct din pula antichristului. Imi pare rau ca ti-am zis idiot, drona nesemnificativa ce esti.

Dar nu serios, mi-l si imaginez pe trainer cum le explica in prima zi de munca.

“Deci, dragi drone. Clientul e prin definitie un om prost cu fruntea osoasa si depuneri de calciu pe partea dinspre creier. El intra aici cu foamea in glanda, ca prostul, si daca ii fluturi prin fata niste accesorii comestibile, la care trebuie doar sa zica da, va da aproape sigur din cap balos cand se va gandi la ele. Asa vindem noi sosul!”

Nimeni nu vrea sos. Sosul ti-l baga pe gat. Culmea arogantei, imi iau o saorma de-aia stupida de la ei si ma intreaba ala:

Ce fel de sos doriti? Ketchup, maioneza sau numaistiuce?

Sarim peste evidentul fapt ca sosul vine la plic si trebuie desfacuta toata saorma aia ca sa il infigi unde trebuie ceea ce e chiar mai stupid decat sa-l torni pe deasupra ca prostul, dar nici nu m-a intrebat daca mai vreau sa dau zece mii pe un plic de smecleu. Direct m-a intrebat ce fel de smecleu vreau, ca si cum mi-a citit el, prostul satului, gandurile si si-a dat seama ca eu nu pot manca cacatul ala de saorma fara cacatul ala de sos.

Categorii:Prostia umana Etichete:, , ,
  1. gogu
    26 Ianuarie 2010 la 20:02

    ce nervoasa esteti. a fost buna macar?

  2. 5 Februarie 2010 la 15:13

    dupa cum observ nu mai esti erotica, esti vulgara, miss tits…

  3. 11 Aprilie 2010 la 18:46

    Ar trebui să specifici şi de unde ai copiat textul de mai sus, fiindcă l-am mai văzut pe câteva site-uri până acum… Şi „aiuritul ălă” de care menţionează autorul textului, nu a terminat NEAPĂRAT un liceu la seral, poate e student şi încearcă să se întreţină, spre deosebire de alţi paraziţi care primesc totul pe tavă de la părinţi. În plus, ei nu-ţi bagă nimic pe gât, pur şi simplu îţi fac sugestii, şi tu, adult educat cu coloană vertebrală şi cap pe umeri, eşti în stare să accepţi sau să refuzi, în funcţie de nevoiile tale. Iar cel care a scris articolul ăsta patetic cu atâta înverşunare, mai bine n-ar mai mânca „cacatul ala de saorma” de la MC, mă tem să nu facă vreun infarct de la atâţi nervi.

    P.S. Sunt aproape sigură că nu ai să accepţi comentariul.
    P.P.S. Nu sunt angajat MC’Donalds, nu mănânc de acolo, nu îi suport, nu le fac reclamă, ba mai mult, sunt sigură că dacă vrei să te sinucizi, ai putea lua în considerare şi mâncatul de la MC.

  4. 12 Aprilie 2010 la 08:34

    Nu stiu daca e copiat textul, daca e copiat e de bun simt de mentionat sursa, dar vreau si eu sa adaug citeva lucruri. e adevarat ca a aparut o tenta peiorativa la adresa anjajatilor, nu trebuie sa jignim angajatii in ceea ce priveste studiile, pentru ca nu cred ca o cafea are un gust mai bun daca e servita de un absolvent fullbright decit de un student.dar inteleg perfect nemultumirea ta
    Ma deranjeaza si pe mine foarte tare abordarea de clientul nostru, idiotul nostru, mai ales cind ma grabesc la autogara.Cind ma grabesc cel mai tare si sint chioara de somn, incepe dialogul cel mai stupid posibil: simpla sau cu lapte? deja im vine sa ii iau la bataie. urmeaza: cu zahar sau fara? cu trei plicuri de zahar sau doua? doriti si o briosa? dar o placintica? va prezentam un nou produs bla bla. Va dati seama ca iti trebuie nervi de fier sa nu iti strici toata ziua din cauza lor?si imi iau cafeaua de la Mac doar pentru ca are capac, iar in maxi taxi nu am voie cu cafea.altfel, nu as bea acreala de jacobs de la ei.
    l-am convins pe soferul care e acelasi de obicei pe maxi, sa nu mai faca glume de soferi(na, ca acum adaug si eu o nota peiorativa)cind e intrebat tendentios de colegu daca la el in masina e restaurant.I-am explicat ca atit timp cit cafeau are capac si nu se varsa pe jos, e suficient sa imi lase acest „privilegiu” in compensare cu serviciile ingrozitoare oferite de firma lor, la care apelez tot din cauza ca alta solutie nu am.
    Ceea ce e trist e ca apelam la servicii care ne displac total doar din cauza ca nu avem alta alternativa, sintem nevoiti sa acceptam sa fim tratati ca niste idioti sau ca niste saci de cartofi in caruta.

  1. 30 Ianuarie 2010 la 00:43

Lasă un răspuns

