Prima pagină > Viata de zi cu zi > Farmacii si banci peste tot

Farmacii si banci peste tot

Cand m-am mutat acum cativa ani in apartament nou, cartierul era dragut si linistit. Magazine mici cu de toate, librarii, o florarie comunista si multe non-stopuri cu tot ce-ti trebuie in creierii noptii (prezervative, tigari, alcool, ciocolata, chipsuri, paine si pateu). Ei, rand pe rand s-au desfiintat si au rasarit in locul lor banci mici de cartier, cu 3 functionari parliti care te ineaca in birocratie cand vrei sa-ti platesti rata (la apartament), ca trebuie sa completezi un cacat de formular in dublu exemplar de n-am mai scris asa de mult de la admiterea la facultate… oau, iar am deviat. Asa, sa revenim la subiect. Si farmacii. Mii de farmacii. Biliarde de farmacii. Catralioane de farmacii. O sa fac supradoza de farmacii.

Inteleg. Saracului i-e foame si n-are bani, asa ca face o rata sa-si ia un dicarbocalm, sa nu-l usture stomacu’.

Dar hai sa va zic de ce mi se zbate un ochi si scrasnesc din dinti de 3 zile. Era saracu’, ultimul nonstop din apropiere. Unde noapte te intampina cel mai politicos grasun pe care l-am vazut vreo data, de-l trezeai la 4 dimineata sa cumperi ceva iti spunea “da va rog frumos, ma scuzati ca am atipit!”. Iubeam magazinasul ala ca pe un membru al familiei.

Si l-au inchis acu cateva saptamani. Am zis ca o fi renovare, inventar, ce dracu’ mai fac ei la inceput de an. Ei bine, nu. A rasarit in loc o fututa de farmacie. Mai e o farmacie la 50 m spre stanga, si una peste drum. DAR, APARENT, MAI ERA NEVOIE DE O FARMACIE. Acum cel mai apropiat non-stop de mine, e la 10 minute de mers pe jos. Pana in statia de autobuz am 6 farmacii acum, BCR, Raiffeisen, BRD, Alpha Bank si Banca Transilvania.

Stiu ca muistii de la farmacie iau pastila cu cinci lei si o vand cu zece dar, chiar asa ? Chiar e nevoie de atat de multe farmacii? La fel si cu bancile. Chiar vrea romanu’ credit de la parter? Atat de lenes e?

Tot zicea cineva sa imi dau cu parerea de criza. Imi place criza! Va urez o criza lunga si profunda. Sa vad bancherii si farmacistele cum putrezesc pe scaune, ca nu intra nimeni. Sa nu mai fie rentabil sa fie atatea francize de rahat si sa fie nevoiti sa le paraseasca.

Categorii:Viata de zi cu zi Etichete:,
  1. 3 Februarie 2010 la 13:49

    La mine răsar băncile ca ciupercile, numai pe lângă mine ,într-o singură clădire sunt vreo 4. Și pe criza asta e de ajuns una s-o văd ca să mă indispun pentru restul zilei.

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

