Prima pagină > Blogosfera > Pe unde iti promovezi blogul?

Pe unde iti promovezi blogul?

O lista de site-uri pe care iti poti promova blogul si articolele:

BlogRO bloglist blogrank zelist
blogpoint bagamare preferate okblog
blogfest feedy roblogs blog360
timsoft blogland wikiteam director-blog
pelarg blogbox topblog bloogle
proddit favit blogul-meu ghidoo
ftw polimedia digg nimic

Altele mai stiti?

  1. Rob
    3 Februarie 2010 la 08:59

    Eu mi l-am promovat pe al meu si pe site-uri straine in domeniul meu :D. Mersi pentru cele de mai sus.

    Apropo, ai uitat de toateblogurile.ro 😉

  2. 3 Februarie 2010 la 13:50

    Mersi pt recomandări 🙂

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

