Prima pagină > Pasiuni > Ce ma enerveaza

Ce ma enerveaza

Cativa dintre voi au observat ca sunt cam nervoasa si folosesc cuvinte urate destul de des. Sa stiti ca ma straduiesc cat pot de mult sa scriu cat mai frumos. Si in viata de zi cu zi ma straduiesc sa vorbesc cat mai frumos, dar inevitabil rabufnesc si mai imi scapa si cate o injuratura…

Stiu ca nu va intereseaza pe toti, dar iata lista cu lucruri care ma enerveaza…

In trafic:

  • Pustii de 18-22 ani cu BMW-uri SH luate din Germania din banii parintilor care nu stiu regulile de prioritate in sensul giratoriu si habar nu au unde se gaseste semnalizarea.
  • Cretinii care intra in depasire chiar in fata mea in zone unde nu se depaseste: linie dubla continua, trecere la nivel cu calea ferata, etc. Mai sunt in viata astazi doar pentru ca am avut norocul ca de fiecare data sa nu am un obstacol pe dreapta sau santul sa nu inceapa chiar de la marginea asfaltului.
  • Taximestristii (si nu numai ei) care nu tin banda de mers si se apropie de mine pana ma obliga sa pun frana, sa claxonez sau sa intru si eu pe banda alaturata / contrasens.

La ghiseu / banca:

  • Persoanele de la coada care nu stiu sa pastreze distanta si iti invadeaza spatiul personal. Cateodata am impresia ca vor sa imi afle datele din buletin la cum se inghesuie in mine. Se aplica si la bancomat, numai ca acolo fac crize: „Ce draq te intereseaza? Cati bani am in cont sau care e PIN-ul meu?„.
  • Persoanele care nu stiu sa stea la coada si se baga in fata.
  • Persoanele care nu stiu sa stea la coada si cer sa fie lasate in fata ca au o singura intrebare si nu dureaza mai mult de 5 secunde. Desi nimeni nu le raspunde afirmativ sau negativ la cerere, respectivele persoane considera ca li s-a dat acordul favorabil.
  • Babele care habar nu au cum sa foloseasca robotul BRD pentru plata facturilor. Dupa ce ca sunt proaste, mai stau si se uita ca matza-n calendar in loc sa ceara ajutor (de la mosul nenea bodyguard, ca si asa isi ia banii degeaba).
  • Babele care habar nu au cum sa foloseasca robotul BRD pentru plata facturilor si imi cer mie ajutorul, mai ales cand eu tocmai am terminat de platit si sunt in graba. (Si totusi le ajut, ca deh, asa e politicos.)
  • Blonda din spatele ghiseului, angajata ca stie sa suga pula are pile si careia ii trebuie 2 minute sa apese de 5 ori pe tastele calculatorului.

In mediul online:

  • Bloggerii care nu au ce scrie si se apuca de jucat leapsa. Am urat jocul asta din copilarie, de ce se gasesc unii sa il reinventeze? Mai bine puneti un video de pe youtube. Daca este bun aveti sanse mai mari sa va satisfaceti cititorii.
  • Bloggerii care se cred mari si care scriu zilnic tot felul de cacaturi de 2 lei. Nu cred ca si-au dat seama ca ei intre ei se citesc si se lauda. Ca o paranteza, chestia asta din mediul online, de-i zice blogosfera este copia identica a unui sistem din mediul offline, numit societate. Societate care este plina de manelisti, inculti si netalentati.
  • Blogerii care dau sfaturi despre monetizarea blogului si spun tuturor cum fac ei sute si mii de euro pe luna din Google Adsense dar cand vine vorba de un suc / bere, dau fuga la parinti sa ceara bani.
  • Mesajele SPAM de la Mr. Khan, Kwan sau cum naiba il cheama pe asiaticul ala. Este omniprezent, omnipotent si atotcunoscator. La doua zile de la crearea unei noi adrese de mail, hop si mesaj de la respectivul. Semn ca este atotcunoscator de a aflat de existenta acelei casute. Omniprezent pentru ca este in absolut toate casutele mele de mail (personale si de la servici) si omnipotent pentru ca nu stiu cum naiba face de trece de orice filtru SPAM as seta.
  • CV-urile pe care le primesc pe mail-ul de la servici si care miros a fals de la o posta. Si ca sa imi demonstrez mie ca instinctul nu ma inseala, am sunat si am cerut detalii, „fiind interesata” de a avea un (o) astfel de angajat(a) / coleg(a). Si bineinteles ca intotdeauna respectivii au recunoscut ca sunt incepatori si nu au experienta in ariile mentionate in CV. Cel mai tare ma amuza cei care se dau avansati la engleza sau franceza si cand incepi sa vorbesti limba respectiva au si amutit si nu mai scot un cuvant.
  • Pustii care incearca sa ma agate pe messenger dar habar nu au cum sa agate macar o fata de varsta lor. Respectivilor le dau un sfat: „Cand o sa deveniti experti la categoria din care faceti parte, puteti trece la o categorie superioara. Altfel riscati sa deveni mai frustrati.
  • aminteste-mi tu ce mai este enervant in mediul online.

Pe strada:

  • Boracii de la coltul strazi si viitoarele pitzipoance care la 10-15 ani discuta despre muzica, bani si moda…pardon „feşăn”.
  • Cocalarii care isi asteapta prietenele in masina cu muzica data la maxim si usile deschise. Prin muzica se inteleg manele.
  • Cersetorii care, desi le-ai facut semn ca nu ai, nu dai, nu te intereseaza soarta lor, continua sa isi spuna poezia, doar-doar s-or alege cu ceva. Si daca vad ca nu e chip sa te induplece, te injura. DA, voi nu ati patit asa ceva? Eu deja ii cunosc pe cei care injura si le spun ceva de dulce din prima…asa ca sa ramana socati si sa exclame: Ce nebuna!

La bloc:

  • Babele si femeile casnice care nu au ce face in casa si stau toata ziua pe banca de la scara blocului. Cand e frig stau la geam dupa perdea si mai au si impresia ca nu le vede nimeni.
  • Mosii si barbatii casnici (adica someri) care nu au ce face in casa si stau toata ziua si joaca table langa banca de la scara blocului.
  • Vecinul „stie tot” care se nimereste sa iasa din casa cand iesi si tu si vrea sa iti spuna ultima barfa, chit ca nu te intereseaza.

La biserica

  • Babele care tin post dar se injura si se inghesuie sa pupe o icoana sau sa se spovedeasca.
  • Babele din biserica, care imi comanda dau sfaturi despre ce si cum sa fac, de parca eu as fi handicapata si nestiutoare.
  • Curvele Femeile tinere care vin la slujba in fusta scurta, machiate si aranjate de ai impresia ca e nunta si ai gresit tu momentul de timp cand sa treci pe la biserica.
Categorii:Pasiuni Etichete:
  1. Rob
    5 Februarie 2010 la 11:38

    Deci o fost tare postul asta :)) Sa vad, imi dai voie sa zic si eu ce ma enerveaza?

    Persoanele (in general in varsta) care se urca in autobuz si care dau coate, se imbrancesc, numai-numai sa prinda un loc pe scaun sau cele care vin si se aseaza fix langa tine, si desi nu zic nimic, stii SIGUR ca vor sa le cedezi locul. Mi s-ar parea dragut macar sa il ceara frumos. Dar nu, iti mai trag si o privire revoltata ca ai tupeul sa stai pe scaun.

    Persoanele care se urca in autobuz pe timp de iarna/ploaie si incep sa se scuture de zapada, isi zgribulesc picioarele fix in autobuz si inevitabil te murdaresc si pe tine. (Sa imi bag picioarele, nush cum am reusit sa imi pastrez calmul la faza asta, pt ca tocmai purtam adidasii NOI pentru prima oara.)

    Persoanele care nu recunosc cand gresesc si o tot tin pe a lor. Nu au demnitatea de a recunoaste ca au gresit sau sa isi ceara scuze.

    La Biserica nu am probleme, lumea este foarte civilizata la biserica la care ma duc eu.

    Faza cu blocul e penala rau, sunt cunoscator :)).

  2. 7 Februarie 2010 la 01:45

    Tu chiar mergi la biserică?
    Chestia cu traficul (auto) este generală în România. Tot mai rar vezi şoferi care să folosească semnalizarea. Au Început cei cu SUV-ri luate în leasing. Cum după ce le-au pierdut şi au ajuns de unde au plecat (la rable) îşi păstrează obiceiul de a nu semnaliza. Parte proastă este că tot mai mulţi împrumută acest prost obicei.

    Treaba cu CV-urile… hm… Prin 2008 eram într-o căutare disperată a unui loc de muncă. Am avut un CV sincer şi cinstit. După câteva zeci de aplicaţii pe săptămână, nici un telefon cum că ar fi cineva interesat de mine. Am trecut apoi la CV-uri mincinoase. Au apărut câteva telefoane, dar nu s-a materializat nimic.

    Când vin cerşetorii la mine le cer eu primul: „Dă-mi o ţigară!”. Încep să zâmbească şi mă lasă baltă. (fără să ma înjure 🙂 )

    La bloc… să vezi tu tinerii de azi, adică moşii de mâine când ies cu laptopul în faţa blocului şi bagă un Soliter în reţea :))

    Hai, nu te mai enerva. Provoacă riduri 😉

  3. 7 Februarie 2010 la 13:41

    Da, merg la biserica de 3-4 ori pe an: de Craciun, de Paste si la nunti/botezuri.

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

