Prima pagină > Viata de zi cu zi > Reclame tembele: Pufuletii Gusto (ep.3)

Reclame tembele: Pufuletii Gusto (ep.3)

Pana acum am fost cuminte si am prezentat reclame acceptabile din punctul de vedere al majoritatii oamenilor. Chiar daca eu le consider tembele!

A venit randul nu unei reclame, ci unei serii de mai multe clipuri atat de idioate incat probabil 99% din populatia planetei le gaseste oribile, ciudate si inadecvate.  Am spus 99% si nu 100% pentru ca exista un grup restrans de persoane care au regizat, realizat si aprobat clipurile.

Incepem cu reclama „fara cap”, incadrata in categoria HORROR, si care a fost interzisa de CNA. Ai zice ca fac reclama la “voluntari pentru All Qaida” sau la celebrul site Ogrish.  In afara faptului ca Pufuletii Gusto nu au nici o treaba cu oribilitatea de reclama,  se vrea si amuzanta pe deasupra. De parca un cap taiat, rostogolindu-se pe jos ar avea ceva in comun cu pufuletii cu pricina. Oribil, macabru, dezgustator! Bine ca au interzis-o ca speria copiii mici.

Al doilea clip poate fi intitulat „fata de caine” si este atat de tampit incat nu am reusit nici pana astazi sa ii inteleg mesajul. Poate pentru ca nu are. Oricum reclama este excelent targetata: caini si alte animale de casa carora le plac pufuletii, nicidecum tinerii, copii, adica oamenii in general. Cainelui meu nu ii plac porcariile alea de pufuleti. Asa ca ii dau la pesti.

Al treilea clip pe care inca nu l-am vazut la TV dar apare pe net, pare sa le intreaca pe celelalte doua la prostie. Vedem un grup de travestiti imbracati in pufuleti-balerine ce aduc mai mult cu niste pui de gaina mutanti. Muzica pe care danseaza este la fel de idioata precum sunt dansatorii. Nu stiu cat de disperat dupa bani sa fii ca sa joci in asa porcarie.

1. Reclama fara cap

2. Fata de caine

3. Homosexualii

  1. Rob
    9 Februarie 2010 la 23:12

    Aia e Andreea Marin Bãnicã acolo pe scaun la sfarsitul clipului.
    Mi se pare putin cam rautacios faptul ca i-ai etichetat drept homosexuali. Nu e frumos, ei isi castiga banul, asa cum pot. Daca asta i-a pus sa faca… asta e. Nu stiu de cand joaca homosexualii in reclame de ti-a venit ideea asta.

    Prima reclama face haz de necaz… mie imi place :)). Astea douã însã, ultimele, sunt penibile.

    • 10 Februarie 2010 la 14:04

      Poate pentru ca sunt imbracati ca niste balerine, si de aia…

  2. 10 Februarie 2010 la 06:46

    Ideea e ca au atras atentia…nu conteaza modul cum, nu?

  3. 10 Februarie 2010 la 14:08

    Da Rob, ai dreptate, am fost cam rautacioasa…voi modifica si voi lasa doar „travestiti” pentru ca asta sigur sunt…altfel nu s-ar fi imbracat in balerine.

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

