Prima pagină > Femei > Epilatul la barbati

Epilatul la barbati

Epilatul, devenit de ceva vreme un „must” pentru femei, pare sa acapareze acum si lumea barbatilor. Si, ca in orice poveste, exista o parte buna si una rea. Un barbat epilat ar insemna o piele mult mai placuta la vedere si la atingere pentru noi. Iar acum ca am fi colegi de suferinta, poate ca eforturile noastre pentru a arata cat mai bine ar fi apreciate cu adevarat de partener.

De cealalta parte, nu cumva ar trebui sa existe o diferenta intre masculin si feminin? Un bad boy cu pielea fina ca de bebelus parca nu prea merge. Un hip-hopper suparat care ascunde preocupari efeminate sau un partener stresat de faptul ca iar nu ajunge la salon nu suna bine!


Cu toate acestea, de cativa ani, barbatii devin din ce in ce mai cocheti si gasesc ca pilozitatea lor este cam dizgratioasa. La urma urmei, barbatii din fotografiile din reviste, de pe podiumurile de prezentare sau din piscinile olimpice sunt mai degraba lipsiti de par. Acest lucru se datoreaza faptului ca sunt inca tineri si pilozitatea nu este complet dezvoltata. Sau se epileaza discret.

Iar in societatea noastra in care tineretea este regina, este mai bine sa ne asemanam cu acesti Apolo. Atunci, sa lasam barbatii sa se epileze si sa le impartasim stiinta noastra. Desi trebuie sa recunoastem ca exista putine produse de epilat specifice barbatilor. Aruncati o privire in raioanele supermarketurilor, farmaciilor : nu o sa gasiti mai nimic in ceea ce priveste lupta impotriva parului barbatilor, in afara de arsenalul clasic pentru rasul cotidian.

Dar nu va panicati, produsele de epilare sunt mixte: crema epilatoare sau ceara se pot conjuga atat la feminin, cat si la masculin. O mica revizie a zonelor ce trebuie epilate si o mica concentrare mentala pentru gasirea unor solutii si veti reusi sa veniti de hac acestor probleme… de acum si masculine. Va stau la dispozitie solutii economice, scumpe, simple sau sofisticate. Trebuie doar sa alegeti.

Adriana Bahmuteanu si-a dat si ea cu parerea printr-un articol in legatura cu acest subiect:
“Cica se poarta barbatii epilati, frezati si cu manichiura facuta. Toti baietasii de prin oras afiseaza acum o silueta trasa prin inel, o freza explodata si un piept neeeted, neted, fara niciun fir de par, ce luceste in lumina soarelui. Vorbeam cu cineva zilele trecute si-mi spunea ca e greu sa fii barbat azi fiindca pierzi mai mult timp prin saloanele de beauty decat o femeie. Trebuie sa-ti faci unghiile cu tot cu tratamentul de cuticule, sa-ti intinzi parul cu placa, sa-ti pensezi sprancenele si asa mai departe. Barbatii au acum la dispozitie creme, lotiuni si, mai nou, bijuterii, pe care le poarta la vedere mai ceva decat femeile.
N-am inteles moda asta foarte bine niciodata. Sigur ca sustin ideea igienei corporale perfecte, fiindca nimic nu-i mai urat decat un om, indiferent de sex, ce miroase a transpiratie invechita. Dar de aici pana la a cultiva accesoriile si feminizarea excesiva e o distanta mare, mai mare decat aia de la pamant la luna.
Azi insa, vedem oameni seriosi, cu functii publice si copii mari acasa, cum se prostesc pe la saloane incercand sa fie femei.

Am auzit chiar ca un cunoscut realizator tv, mic de inaltime, poarta tocuri de zece ca sa para mai inalt.
Am vazut ministri, demnitari si afaceristi verosi cu lacrimi in ochi fiindca manichiurista nu le taiase bine o pielita si am vazut barbati disperati din cauza pungilor de sub ochi sau a gusii neconforma cu aspectul de macho.
Din pacate, cunosc si destule femei ce nu-si epileaza suficient mustatile sau parul de pe picioare si, in general, au un comportament de jandarm.
Zilele trecute, am aflat ca noua moda masculina o reprezinta diamantele negre, puse pe mana, picior, in dinti sau in spranceana.
Eu cred ca e vorba totusi de o exagerare, fiindca, teoretic, cel putin barbatii au bijuterii din nastere, ca fi-miu are si el doua cirese si-o putulica vioaie, asa ca n-o sa aiba nevoie de cristale Swarovski sa iasa in evidenta. Pentru cei mai putin dotati insa, e cumva de inteles toata povestea.”

Ar putea reprezenta aceasta confesiune startul unui nou trend printre barbati?
Voi ce ziceti?

Categorii:Femei Etichete:, ,
  1. 1 Mai 2010 la 18:38

    Iar comentez eu primul 🙂
    Mai, e nasol (din punctul meu de vedere) sa vezi la un baiat ca are craci de femeie (fara putin puf pe el sau ceva acolo… asa, ca un pui golas:)). Un barbat epilat mai mult decat strictul necesar (adica epilat pe picioare, maini, piept..) nu imi inspira prea multa incredere. Am multe de spus, dar nu prea stiu cum sa ma exprim asa ca inchei aici comentariul. Chiar imi place ce scrii! 😉

    • Rob
      3 Mai 2010 la 21:36

      Încredere? Faci referire la bãrbatii homosexuali?

  2. 2 Mai 2010 la 02:57

    Fuck that.
    In primul rand, sunt de acord cu epilarea inghinala la barbati, hai si pe piept. In rest, e exagerare. Ajung baietii sa arate ca si fetilele. Nasol, nu o sa inteleg vreodata „moda” asta.
    Chiar astazi il palmuiam( la figurat) pe un prieten, care vrea sa se RADA pe picioare 😐

  3. 2 Mai 2010 la 16:28

    Sincer nu cred ca o sa vina vreo moda in sensul asta.Eu unu m-as epila..doar pentru vreo ocazie speciala..nu stiu..gen campion olimpic la inot ca sa fiu mai aerodinamic…Sunt locuri in care trebuie da…dar pe picioare nu vad nimic igienic ..sau pe maini :).

  4. 18 Iunie 2010 la 20:36

    sincer, eu unul sunt genul care are părul mare şi des şi cum sunt mai subţire, nu-mi permit să mă fac de râs cu asemenea floace.
    Aşa că eu unul sunt unul dintre aceea care voi bateţi apropouri tâmpite, dar aşa cum râdeţi voi de ăştia epilaţi aşa râdem noi de maimuţele care se fac remarcate de la 10 km la mare, pe ştrand, etc.

  5. ioana
    4 Iulie 2010 la 12:13

    Eu una, daca barbatul cu care sunt nu are par pe piept, adio
    E semn de masculinitate, ma atrage

    Sunt ok cu epilatul inghinal si axila, in primul rand pentru igiena;
    in rest… cat mai multa barba, un piept viguros… sa nu am impresia ca zac langa o muiere

  1. 4 Mai 2010 la 23:44
  2. 5 Mai 2010 la 18:16
  3. 19 Iulie 2010 la 15:25

Lasă un răspuns

