Prima pagină > Pasiuni > The last airbender – Ultimul razboinic al aerului

The last airbender – Ultimul razboinic al aerului

Ieri dupa-amiaza am fost putin mai libera si am vrut sa profit de ocazie pentru a vedea un film, mai ales ca nu mai fusesem de vreo 3 luni la cinema. Asa ca am consultat programul CinemaCity, am vizionat trailerele filmelor care ruleaza, si am ales „Ultimul razboinic al aerului 3D” (The last airbender 3D). Nu mai comentez despre 3D, imi pastrez opinia ca nu merita diferenta de pret decat daca este vorba de desene animate. Filmele nu sunt 3D, sunt doar semi-3D. Chestie de marketing si de incasari.

Filmul este dragut, chiar mi-a placut. Ideea este de asemenea frumoasa, parca rupta dintr-o carte sau dintr-un joc pe calculator. Actorii…exceptionali. Mi-a placut in mod special de Dev Patel in rolul lui Zuko (l-ati vazut si in Slumdog Millionaire)…si totusi…

…la un moment dat am avut un deja-vu, parca secvente din film le mai vazusem undeva…

Mi-am tot batut capul sa imi dau seama de ce anumite pasaje parca le mai vazusem, asa ca revenita acasa, am cautat pe net sa vad de unde a plecat filmul. Sa fie o carte? NU. Este un desene animat numit „Avatar: The last airbender„. Desenele are 3 parti:

  • Book 1: Water
  • Book 2: Earth
  • Book 3: Fire

Filmul reprezinta doar prima carte/parte. Deci, sa ne asteptam la inca 2 parti care vor apare pe viitor.

Per final, recomand filmul celor care vor putina relaxare, celor carora le plac desenele animate, anime, manga, etc. Nu iti pune mintea la contributie, este relaxant si te poate ajuta sa iti recapeti inspiratia pierduta.

  1. 11 August 2010 la 19:47

    nu m-a impresionat …

  2. 24 Septembrie 2010 la 20:17

    filmul asta e absolut praf, din cite aud. eu nu l am vazut, insa e posibil ca si 3d ul sa fie tot praf in cazul asta. Dar asta nu inseamna ca filmele nu sint 3d, cum zici tu. Ai vazut Avatar? E cit se poate de 3d. Recent am vazut si Resident Evil 4 si chiar daca povestea cu zombie parca e facuta pentru zombie, vizual e extrem de reusit si cit se poate de 3d. Poate ai uitat sa ti pui ochelarii 😛

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

