Prima pagină > Viata de zi cu zi > Doneaza si tu!

Doneaza si tu!

Campaniile de donatii mi-au inspirat intotdeauna neincredere pentru ca stiu ca exista fel si fel de firme / companii care organizeaza strangeri de fonduri doar pentru a-si mai rotunji ele conturile: vezi donatii pentru Haiti, tarile afectate de tsunami, etc.

Astazi insa mi-am schimbat aceasta parere dupa ce am aflat de Daniel Raduta. Poate m-am simtit si eu putin in locul lui si de aceea l-am inteles. Si am donat.

5 sau 10 euro reprezinta putin pentru fiecare din noi, dar daca ne-am uni fortele, am putea strange restul sumei necesare in doar o zi. Vointa sa fie. Ca de bloggeri e plin pamantul!

Il sustin pe Daniel Raduta

Nu il cunosc personal pe individ, nici macar nu locuim in acelasi oras. Povestea lui este insa diferita de altele…poate de aceea m-a si facut sa vars cateva lacrimi, mai mult pentru copilul care urmeaza sa se nasca. Sper ca efortul nostru sa nu fie in zadar.

Categorii:Viata de zi cu zi Etichete:
  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un comentariu